یک مطالعه نشان می دهد که بسیاری از محققان دانشگاهی با داده و اندازه گیری از محرومیت ، استرس و تلاش برخوردارند - اما این کتابخانه ها و دفاتر تحقیقاتی می توانند به این امر کمک کنند.
"بسیاری از محققان وظایف خود را در مناطقی انجام می دهند که کتابخانه ها و دفاتر تحقیقاتی می توانند تخصص و پشتیبانی ارزشمند ارادی ارائه دهند."
این فقط یکی از یافته های یک مطالعه جدید است که توسط Ex Libris ، یک شرکت ProQuest انجام شده است ، و چالش هایی که محققان آموزش عالی با آن روبرو هستند - و سطح پشتیبانی ارائه شده توسط دفاتر تحقیق و کتابخانه های دانشگاهی - را بررسی کرده است.
این گزارش یافته های حاصل از نظرسنجی 300 پژوهشگر و مصاحبه با 9 عضو ارشد دفاتر تحقیقاتی در ایالات متحده ، انگلستان و استرالیا را نشان می دهد. این تحقیق توسط Alterline ، یک آژانس تحقیقاتی مستقل انجام شده است.
برخی از یافته های اصلی مطالعه:
محققان از سطح حمایتی که از طرف دفتر تحقیق و کتابخانه ارائه می شود ، راضی هستند ، اما همچنان احساس کمبود وقت و استرس می کنند.
برنامه های تأمین منابع مالی و کمک های مالی دشوارترین بخش های نقش آنها است.
نشان دادن تأثیر تحقیقات اهمیت فزاینده ای دارد ، اما بهترین روش اندازه گیری معنادار برای اکثر آنها هنوز ناشناخته است.
تقریباً 60٪ دانشمندان موظفند مجموعه های تحقیقاتی را در کنار انتشارات خود منتشر کنند - با این وجود برای بسیاری از افراد ، این امر به راحتی حاصل نمی شود.
بسیاری از محققان وظایف خود را در مناطقی انجام می دهند که کتابخانه ها و دفاتر تحقیقات می توانند تخصص و پشتیبانی لازم را ارائه دهند.
مطالعه کامل را می توانید در اینجا بخوانید .