مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی

تولدت مبارک ، WSJ!


از آنجایی که وال استریت ژورنال سالگرد 130 سال انتشار خود را جشن می گیرد ، تقاضا برای اخبار دقیق و اقتصادی و تجاری و اقتصادی همچنان رو به رشد است

این هفته، وال استریت ژورنال مشخص شده اند تولد 130 آن است.


با توجه به سردبیر ارشد مت موری در یک ستون منعکس شده در جولای 8 منتشر شده است، وال استریت ژورنال به عنوان "تاسیس شد ... چهار صفحه روزنامه بعد از ظهر در نظر گرفته شده برای پر کردن نیاز رو به رشد برای کسب و کار هدف و اخبار مالی در بازار در حال ظهور که در آن صنعت رو به رشد بود اما با اطلاعات مات و غیرقابل اعتماد مانع شد. "


موری نوشت: "فرصت گزارشگری و تجزیه و تحلیل منصفانه ، واقعی ، کامل و واضح بود". تحقیقات نشان می دهد که هنوز هم هست.


ارزش روزافزون اخبار در تحقیقات علمی

میلیون ها نفر از مددجویان کتابخانه های دانشگاهی و عمومی هر ساله از طریق ProQuest به وال استریت ژورنال دسترسی پیدا می کنند ، از اولین چاپ آن در سال 1888 تا اخبار جدید دقایقی پیش.


در واقع، با توجه به مطالعه اخیر راه اندازی شده توسط ProQuest و انجام شده توسط دکتر اریک T. مایر، استفاده از روزنامه ها مانند وال استریت ژورنال در تحقیقات به طور پیوسته در حال رشد، بر اساس تعداد مقالات علمی منتشر شده است که عبارتند از استناد روزنامه.


همانطور که انتظار می رود ، مطالعه مایر نشان می دهد که استنادها از وال استریت ژورنال به طور کلی در رشته هایی مانند تجارت ، امور مالی و مدیریت متمرکز شده است. اما جالب اینکه کاربران آن از سراسر جهان آمده اند. در حقیقت ، از بین تمام روزنامه های آمریکایی در این تحقیق ، توسط بیشتر موسسات غیر آمریکای شمالی (24 از 160 مورد برتر) با حضور قابل توجه در آسیا ذکر شده است. 


130 سال تغییر - یک مأموریت ثابت

موری در ستون خود ، حتی در میان 130 سال تغییر ، گفت: "مأموریت اساسی وال استریت ژورنال به همین صورت باقی مانده است: به طور عادلانه و واقعی نیروهای دیگری را که دوران ما را شکل داده اند ، ترسیم کنیم و به خوانندگان ما کمک کنیم تا جهان را درک و حرکت کنند. . این مأموریت حیاتی است.


وی نوشت: "حتی در عصر بیداری در اطلاعات و داده های تصادفی - در واقع ، شاید به ویژه در چنین سنی - نیاز به گزارش های معتبر و معتبر به همان اندازه همیشه است."


ProQuest مفتخر است با ناشر Dow ​​Jones همکاری کند و به کتابخانه ها نه تنها به کل بایگانی The Wall Street Journal بلکه در منابع مهم مانند WSJ.com ، خبرنامه های مؤسسات داو جونز ، خبرنامه های WSJ Pro و آرشیو تعدادی از عناوینی که دیگر منتشر نشده است. این محتوا در قالب های مختلفی در سراسر اخبار دیجیتال ، میکروفیلم و محصولات ABI / INFORM موجود است. 


برای اطلاعات بیشتر در مورد مطالعه دکتر مایر ، خلاصه  یا گزارش کامل را بارگیری کنید  .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد