مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی

چگونه ویدئوی واقعیت مجازی شیوه یادگیری مردم را تغییر می دهد

دانیل کوپلون ، مدیر توسعه مشاغل در داخل ، در مورد ویدیوی VR و چگونگی ایجاد روابط عمیق و پایدار برای دانشجویان صحبت می کند.

امروز ProQuest به اولین بستر دانشگاهی تبدیل شد که فیلم هایی با قابلیت واقعیت مجازی (VR) ارائه می دهد. با استفاده از فن آوری برش از طرف شرکت های چندرسانه ای مانند داخل ، VR برای فیلم های انتخاب شده در پلت فرم ProQuest و همچنین در ProQuest One Academic و در رابط ویدیویی جدید طراحی مجدد Alexander Alexander در دسترس است.


ما با دانیل کوپلون ، مدیر توسعه تجارت در داخل ، در مورد فیلم VR و چگونگی تغییر روند یادگیری مردم صحبت کردیم.


PQ: فیلم VR چگونه از تحقیقات دانشگاهی سود می برد؟


دانیل کوپلون: VR به مردم این امکان را می دهد که زندگی کنند و داستان ها را بر خلاف اینکه داستان ها گفته می شوند. طبیعت شخص اول VR با کسانی که آن را تجربه می کنند وتر عمیق می زند - و هنگامی که در یک محیط آموزشی مورد استفاده قرار می گیریم ، معتقدیم VR این پتانسیل را دارد که به دانش آموزان کمک کند تا به دانش آموزان بیاموزند و ارتباطات ماندگار با مواد درسی خود ایجاد کنند.


PQ: فیلم ها چگونه ساخته می شوند؟


DC: فیلم های VR با دوربین های همه کاره و میکروفن جهت دار فیلم برداری می شوند. سازندگان VR ، بسیاری از دوربین های فیلمبرداری را به هم می چسبانند و باعث می شوند تا بعد از تولید یکپارچه به نظر برسد. این باعث افزایش چشمگیر در آن می شود.


PQ: بهترین راه برای تماشای آنها چیست؟


DC: در حالی که می توانید فیلم ها را در رایانه خود تماشا کنید ، با استفاده از یک هدفون VR مانند Oculus یا Google Cardboard و هدفون ، بیشترین تجربه را از آن خود خواهید کرد. با استفاده از هدفون و هدفون VR ، احساس "حضور" یا غوطه وری در صحنه را افزایش می دهید.


PQ: در مورد محتوای VR Within که اکنون از طریق ProQuest در دسترس است ، به ما بگویید.


دی سی: من دو سری از کارگردانان برنده جایزه را برجسته خواهم کرد:


اول ، فیلم The Possible  توسط David Gelb کارگردانی شده است ، که شاید شما به عنوان خالق سری Chef's Table Netflix و مستند جیرو درا های سوشی برنده جایزه باشید . ممکنشما را با برخی از اختراعات مهم و برجسته در جهان ، شخصی نزدیک و شخصی می کند و شما را با افرادی که اتفاق افتاده اند ، معرفی می کند. در یک قسمت ، شما را وارد آزمایشگاه روباتیک پنهانی Boston Dynamics می کنیم ، در حالی که دیگری شما را به رصدخانه LIGO می برد که در آن دانشمندان توانستند برای اولین بار در زمان-فضا موج بزنند. از آنجا که این VR است ، نه تنها می توانیم شما را به آزمایشگاه بیاوریم بلکه می توانیم با استفاده از گرافیک رایانه ای این اتفاقات خارق العاده نجومی را نیز بسازیم و سپس به معنای واقعی کلمه شما را در وسط آن قرار دهیم. و این دقیقاً همان کاری است که ما در The Possible انجام دادیم .


دوم ، نگاه اما با عشق  توسط دو فیلم مستند برنده جایزه اسکار شرمین اوبید-چینوی کارگردانی شد. این سریال پنج داستان عمدتاً غیرقابل توصیف درباره وطن عبید-چینوی پاکستان را روایت می کند. هر قسمت یک موضوع متفاوت دارد ، از یک تیم SWAT در جبهه های مقدماتی که با تروریسم مبارزه می کند ، از دیگر موارد مربوط به پزشک معالج کودکان مبتلا به بیماری های منتقله در بخش اورژانس.


VR به دانش آموزان این مزیت افزوده است که دست اول از این رویدادها استفاده کنند ، در حالی که تماشای آنها بر روی صفحه صاف یا خواندن در مورد آنها در یک کتاب درسی. بین تماشای صحبت یک دانشمند در مورد اختراع آنها در صفحه تلویزیون ، در مقابل نشستن در کنار همان دانشمند وقتی مستقیم با شما صحبت می کند ، تفاوت معنی داری وجود دارد. و این اثری است که ما به دنبال ایجاد آن در مستندهای VR هستیم.


PQ: چه نوع دیگری از محتوا درون تولید می کند؟


DC: در داخل ، یک کتابخانه بسیار سرشناس از تجربیات سینمایی VR ، از جمله روزنامه نگاری ، فیلم های موسیقی ، انیمیشن ، وحشت و موارد دیگر را تولید و توزیع می کند. ما در جهان بهترین فیلم های VR سینمایی را جستجو می کنیم و فروشگاه خود را از طریق برنامه درون ، که در iPhone ، Android و تمام هدست های اصلی VR موجود است ، توزیع می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد