مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تلفنی تحصیلی

مشاوره تحصیلی

10 دلیل کتابداران عاشق ویدئو دانشگاهی آنلاین

دانشکده ها و دانشجویان سزاوار دسترسی به فیلم های مورد نیاز خود هستند

آیا از هزینه بودجه ویدیوی خود خسته شده اید؟ آیا شما در حال از دست دادن منابع کتابخانه گرانبها و خرید و فروش ویدیوی DDA با واسطه زمانی هستید؟ آیا می خواهید کتابخانه شما از منحنی جلوتر باشد و فناوری ابتکاری مانند فیلم 360 / VR را ارائه دهد؟


آکادمیک ویدیو آنلاین می تواند این مشکلات را برطرف کرده و به شما در نوآوری با جامع ترین اشتراک ویدیویی موجود در بازار کتابخانه کمک کند. در اینجا 10 دلیل وجود دارد که کتابداران آن را دوست دارند.


10. هرگز در ویدیو بیش از حد هزینه نکنید 

مدل اشتراک قابل پیش بینی ویدئویی دانشگاهی ، دسترسی نامحدود به کلیه فیلم ها را فراهم می کند - محرک های غیرقابل کنترل و هزینه های بودجه که شما را در شب نگه می دارد ، از بین می برد.


9. صرفه جویی در وقت 

با دسترسی نامحدود به بیش از 67000 فیلم ، می توانید زمانی را که در غیر این صورت برای واسطه دسترسی به ویدیوی DDA خود صرف کرده اید ، پس بگیرید.


8. مالک به جای اجاره 

چرا بار خود را برای اجاره همان فیلم ها بارها و بارها هدر می دهید؟ ویژگی ویدیویی دانشگاهی ساخته شده با انتخاب بصورت خودکار برای هر 500 دلار هزینه اشتراک شما یک فیلم با حقوق دائمی واجد شرایط ارائه می دهد.


7. میزبانی رسانه رایگان 

با هر اشتراک آنلاین ویدئویی آکادمیک در دسترس است ، این به شما امکان می دهد تا میزبان محتوا یا مجوزهای مجاز خود توسط سایر ارائه دهندگان در جایی که دارای حق پخش هستند ، باشید.


6. UX پیشرفته 

رابط ویدئویی ما جستجوی سریع ، مرتبط و متنی را ارائه می دهد ، یک تجربه سینمایی و تمام ابزارهای لازم برای یک تجربه آکادمیک مانند پیمایش و رونوشت های قابل جستجو ، عملکرد LTI ، ساخت کلیپ ، نقل قول ها و موارد دیگر.


5. قابلیت 360 / VR 

از اولین فن آوری ویدئویی دانشگاهی برای ارائه محتوای VR / 360 استفاده کنید و از فناوری پیشرفته ای که دانش آموزان را در محتوا مانند گذشته غوطه ور می کند ، استفاده کنید.


4. مطالب جدید 

آکادمیک ویدئوی آنلاین همیشه فیلم های جدیدی را اضافه می کند تا دوره ها تازه برای اساتید و دانشجویان خود حفظ شود.


3. محتوای بی همتا 

عناوینی را از BBC ، Sony Pictures Classics * ، PBS ** ، A + E Networks® / History Channel ، CNN ، ASCD ، شرکت رویال شکسپیر و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.


2. محتوای اختصاصی 

همچنین 14000+ فیلم دیگر در دسترس نخواهید بود - از جمله فیلم های Milestone ، Microtraining Associates ، 60 MINUTES ، توزیع رسانه های Bloomberg ، وال استریت ژورنال ، BroadwayHD ™ ، آزمایش های استنلی Milgram و موارد دیگر.


1. یک راه حل ویدیویی واحد 

این اشتراک جامع و چند رشته ای طیف وسیعی از برنامه های درسی را پشتیبانی می کند ، از انسان شناسی گرفته تا جانورشناسی.


_____________________________________________________________________________________


آیا می خواهید ویدیوی دانشگاهی را بطور آنلاین امتحان کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید!   


آیا علاقه مندید ببینید که چگونه AVON می تواند در بودجه کتابخانه شما متناسب باشد؟ درخواست یک نقل قول !


* فقط دانشگاه ها و دانشکده های ایالات متحده


** فقط آمریکای شمالی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد